מנהרות חיזבאללה - חיזבאללה מציג: חיילים מפעילים רובוט לגילוי מנהרות בגבול / הרב המקובל יהודה ויד ימינו הרב משה, לצורך איתור מנהרות חיזבאללה בצפון.. לבב ויינברג, חקלאי ממטולה שבמטע שלו התגלתה מנהרה, סיפר הערב (רביעי) בתוכניתנו רצועת הביטחון כי היה שקט בקרב התושבים אחרי מלחמת. הצבא החל בשלב הנטרול וההשמדה של מנהרות הטרור ההתקפיות של חיזבאללה שהתגלו עד כה במסגרת מבצע 'מגן צפוני'. תגובת ארגון הטרור חיזבאללה לתקיפות צהל: מאמץ מדיני להצגת פניו האמיתיים של חיזבאללה. בעצם, דמיינו צי שלם, המשוגר בו ברגע, מציף את כבישי ישראל, חוסם מנהרות ומחלפים, מתפוצץ על בסיסים.

עוד נתגעגע למנהרות של חיזבאללה: חיזבאללה חפר מנהרות נגד ישראל. צהל יאטום את מנהרת חיזבאללה האחרונה שחצתה לישראל. מיקום המנהרה השנייה שנמצאה לא הותר לפרסום, אך התושבים ביישוב הסמוך עודכנו. היום הראשון של מבצע מגן צפוני.

דיווח: ישראל ביקשה מצבא לבנון לסייע בהרס מנהרות חיזבאללה ...
דיווח: ישראל ביקשה מצבא לבנון לסייע בהרס מנהרות חיזבאללה ... from img.haarets.co.il
בעצם, דמיינו צי שלם, המשוגר בו ברגע, מציף את כבישי ישראל, חוסם מנהרות ומחלפים, מתפוצץ על בסיסים. או, האם יוניפיל מעדיף להסתכל לכיוון אחר ולא להתמודד עם הבעיה ? המבצע להשמדת מנהרות הטרור של חיזבאללה הסתיים בהענקת אות הערכה וציונים לשבח. במסגרת פעילות צהל לאיתור מנהרות חיזבאללה במבצע מגן צפוני נייד צהל תותחים וכן ערך גיוס חלקי של מילואים. ארגון הטרור חיזבאללה בתגובה לתקקיפות צהל בדרום לבנון: היום השמיני למבצע מגן צפוני וכבר שלוש מנהרות חיזבאללה התגלו בשטח ישראל. מנהרות הכותל, מעין ׳מנהרת זמן׳ בירושלים העתיקה, חושפות את המבקר בהן למבנים, אתרים וממצאים השופכים אור מיוחד על החיים בעיר בתקופת הזוהר שלה, ימי בית שני. שניים ממפקדי צהל, בגולן ובגליל, מספרים על הפריסה המחודשת של הארגון השיעי ששב ממלחמת האזרחים הסורית.

ישראל תציג בדיון הוכחות, כי המנהרות האלה פגעו בריבונות שלה ונועדו לאפשר לכוחות חיזבאללה לחדור לישראל ספק רב באם המנהרות שעליהן ישראל וצהל מדברים, הן מנהרות טרור.

תגובת ארגון הטרור חיזבאללה לתקיפות צהל: סיכום היום הראשוןכתבתו של משה שטיינמץ. סיור במנהרות הכותל מגלה את חלקיו הנסתרים של הכותל. כעת חוזר הארגון לעסוק במטרתו הקבועה מאז היווסדו: עוד נתגעגע למנהרות של חיזבאללה: Make social videos in an instant: או, האם יוניפיל מעדיף להסתכל לכיוון אחר ולא להתמודד עם הבעיה ? פריצת הדרך במאמצי צהל לאתר את מנהרות חיזבאללה אירעה לפני מעט יותר משנה. הצבא החל בשלב הנטרול וההשמדה של מנהרות הטרור ההתקפיות של חיזבאללה שהתגלו עד כה במסגרת מבצע 'מגן צפוני'. הרב המקובל יהודה ויד ימינו הרב משה, לצורך איתור מנהרות חיזבאללה בצפון. גויסו כוחות שונים למילואים למערכים מסוימים כמו לאמן ולחיל האוויר. עד כה לא דווח על נפגעים בלבנון. צהל יאטום את מנהרת חיזבאללה האחרונה שחצתה לישראל.

קצין בכיר בצהל הבהיר כי המבצע לא הסתיים. תיעוד יוצא דופן של הקולות והמעבדה שעזרו לחשוף את מנהרות חיזבאללה. יורם שוייצר בשיחה על רבדיו השונים של המבצע הצבאי המתגלגל בגבול הצפון לחשיפת מנהרות חיזבאללה. הארסנל של חיזבאללה התחזק בעשור האחרון מ־30 אלף רקטות ל־150 אלף, שרובן גם ארוכות, מדוייקות וכבדות יותר ומגיעות לכמעט כל יעד אסטרטגי בישראל. המבצע להשמדת מנהרות הטרור של חיזבאללה הסתיים בהענקת אות הערכה וציונים לשבח.

מתכוננים ללבנון השלישית: מפוצצים "מנהרות חיזבאללה"
מתכוננים ללבנון השלישית: מפוצצים "מנהרות חיזבאללה" from www.ynet.co.il
המבצע להשמדת מנהרות הטרור של חיזבאללה הסתיים בהענקת אות הערכה וציונים לשבח. בצהל ובמערכת הביטחון נערכו זמן רב למבצע שנחשף הלילה, ודובר צהל אומר היום שעל פי ההערכות הוא יימשך מספר שבועות. שניים ממפקדי צהל, בגולן ובגליל, מספרים על הפריסה המחודשת של הארגון השיעי ששב ממלחמת האזרחים הסורית. תגובת ארגון הטרור חיזבאללה לתקיפות צהל: כעת חוזר הארגון לעסוק במטרתו הקבועה מאז היווסדו: הפעילות צפויה להתרחב לנקודות נוספות בגבול לבנון: הצבא החל בשלב הנטרול וההשמדה של מנהרות הטרור ההתקפיות של חיזבאללה שהתגלו עד כה במסגרת מבצע 'מגן צפוני'. צהל יאטום את מנהרת חיזבאללה האחרונה שחצתה לישראל.

הארסנל של חיזבאללה התחזק בעשור האחרון מ־30 אלף רקטות ל־150 אלף, שרובן גם ארוכות, מדוייקות וכבדות יותר ומגיעות לכמעט כל יעד אסטרטגי בישראל.

• איום המנהרות של חיזבאללה הוסר בצהל אומרים ברמת ביטחון גבוהה מאוד כי אין מנהרות נוספות שחפר חיזבאללה וחצו לשטח ישראל, אך ישנן כמה מנהרות בודדות מאוד. היום הראשון של מבצע מגן צפוני. See more of ‎חשיפת מנהרות חיזבאללה‎ on facebook. פריצת הדרך במאמצי צהל לאתר את מנהרות חיזבאללה אירעה לפני מעט יותר משנה. מיקום המנהרה השנייה שנמצאה לא הותר לפרסום, אך התושבים ביישוב הסמוך עודכנו. בצהל ובמערכת הביטחון נערכו זמן רב למבצע שנחשף הלילה, ודובר צהל אומר היום שעל פי ההערכות הוא יימשך מספר שבועות. צהל יאטום את מנהרת חיזבאללה האחרונה שחצתה לישראל. בתחילת דצמבר האחרון הודיע צהל על יציאה למבצע מגן צפוני, לחשיפה ולנטרול מנהרות טרור שחפר חיזבאללה לתוך שטח ישראל. שניים ממפקדי צהל, בגולן ובגליל, מספרים על הפריסה המחודשת של הארגון השיעי ששב ממלחמת האזרחים הסורית. עד כה לא דווח על נפגעים בלבנון. קצין בכיר בצהל הבהיר כי המבצע לא הסתיים. יורם שוייצר בשיחה על רבדיו השונים של המבצע הצבאי המתגלגל בגבול הצפון לחשיפת מנהרות חיזבאללה. מנהרות הטרור של חיזבאללה מולאו בחומרים שונים ובבטון שהוזרם למנהרות, התוצאה לא איחרה לבוא ורחובות באחד הכפרים בדרום לבנון מולאו בחומרים.

שנה אחרי המבצע שבו נוטרלו מנהרות הטרור של חיזבאללה, יצאנו לסיור לאורך גבול הצפון המתוח. הרב המקובל יהודה ויד ימינו הרב משה, לצורך איתור מנהרות חיזבאללה בצפון. תגובת ארגון הטרור חיזבאללה לתקיפות צהל: עוד נתגעגע למנהרות של חיזבאללה: יורם שוייצר בשיחה על רבדיו השונים של המבצע הצבאי המתגלגל בגבול הצפון לחשיפת מנהרות חיזבאללה.

פרס ביטחון ישראל: מארכיון הגרעין האיראני ונטרול מנהרות ...
פרס ביטחון ישראל: מארכיון הגרעין האיראני ונטרול מנהרות ... from www.mivzaklive.co.il
סיכום היום הראשוןכתבתו של משה שטיינמץ. בצהל ובמערכת הביטחון נערכו זמן רב למבצע שנחשף הלילה, ודובר צהל אומר היום שעל פי ההערכות הוא יימשך מספר שבועות. Make social videos in an instant: צהל יאטום את מנהרת חיזבאללה האחרונה שחצתה לישראל. יורם שוייצר בשיחה על רבדיו השונים של המבצע הצבאי המתגלגל בגבול הצפון לחשיפת מנהרות חיזבאללה. תיעוד יוצא דופן של הקולות והמעבדה שעזרו לחשוף את מנהרות חיזבאללה. הצבא החל בשלב הנטרול וההשמדה של מנהרות הטרור ההתקפיות של חיזבאללה שהתגלו עד כה במסגרת מבצע 'מגן צפוני'. הארסנל של חיזבאללה התחזק בעשור האחרון מ־30 אלף רקטות ל־150 אלף, שרובן גם ארוכות, מדוייקות וכבדות יותר ומגיעות לכמעט כל יעד אסטרטגי בישראל.

סיכום היום הראשוןכתבתו של משה שטיינמץ.

כעת חוזר הארגון לעסוק במטרתו הקבועה מאז היווסדו: בתחילת דצמבר האחרון הודיע צהל על יציאה למבצע מגן צפוני, לחשיפה ולנטרול מנהרות טרור שחפר חיזבאללה לתוך שטח ישראל. מנהרות הכותל, מעין ׳מנהרת זמן׳ בירושלים העתיקה, חושפות את המבקר בהן למבנים, אתרים וממצאים השופכים אור מיוחד על החיים בעיר בתקופת הזוהר שלה, ימי בית שני. ישראל טוענת שבחפירת המנהרות הוחל. הצבא החל בשלב הנטרול וההשמדה של מנהרות הטרור ההתקפיות של חיזבאללה שהתגלו עד כה במסגרת מבצע 'מגן צפוני'. ישראל תציג בדיון הוכחות, כי המנהרות האלה פגעו בריבונות שלה ונועדו לאפשר לכוחות חיזבאללה לחדור לישראל ספק רב באם המנהרות שעליהן ישראל וצהל מדברים, הן מנהרות טרור. שניים ממפקדי צהל, בגולן ובגליל, מספרים על הפריסה המחודשת של הארגון השיעי ששב ממלחמת האזרחים הסורית. קצין בכיר בצהל הבהיר כי המבצע לא הסתיים. See more of ‎חשיפת מנהרות חיזבאללה‎ on facebook. בעצם, דמיינו צי שלם, המשוגר בו ברגע, מציף את כבישי ישראל, חוסם מנהרות ומחלפים, מתפוצץ על בסיסים. מיקום המנהרה השנייה שנמצאה לא הותר לפרסום, אך התושבים ביישוב הסמוך עודכנו. עד כה לא דווח על נפגעים בלבנון. או, האם יוניפיל מעדיף להסתכל לכיוון אחר ולא להתמודד עם הבעיה ?

הפעילות צפויה להתרחב לנקודות נוספות בגבול לבנון: חיזבאללה. חיזבאללה חפר מנהרות נגד ישראל.